ΑΔΩΝΙΣ: »ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ 100% ΜΗΝΜΟΝΙΑΚΟΣ !!! Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ !!!

«Εγώ είμαι 100% μνημονιακός» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης σε χθεσινή εκπομπή με αφορμή τις δηλώσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Φίλη.

ADONIS MNHMONIAKOS

Μιλώντας στον «ενικό» ο κ. Φίλης ανέφερε πως:«Δεν κοροϊδεύουμε τον κόσμο και δεν λέμε ότι θέλουμε πάση θυσία να είμαστε σε μια κυβερνητική λύση. Είμαστε υποχρεωμένοι να προωθούμε λύσεις στα προβλήματα του κόσμου εντελώς διαφορετικές από το πλαίσιο του μνημονίου, με συναινετικό τρόπο στο λαό».

Με αφορμή τις δηλώσεις του κ. Φίλη ο Άδωνις Γεωργιάδης απάντησε: «Δεν έχετε πει ότι δέχεστε το 70% του μνημονίου; Άρα τι σε άλλες λύσεις; Kατά 70% είμαστε αδέλφια, τώρα το θυμηθήκατε; Το 70% δεν το λέγατε προεκλογικά…» συμπληρώνοντας ότι: «Εγώ είμαι 100% μνημονιακός…».

ΠΗΓΗ  http://arouraios.gr/

Σχολιάστε

